Jó a napom, mert süt a napom ! És közben csörög a telefonom :D Tudom, hogy milyen varázsereje van egy pici sms-nek is :D Ma reggel kaptam egyet, és tényleg jó lett !

Angoltanárom picit már megvan... Magyarból megvannak a tételek és az olvasmányok !!! Rájöttem, hogy tudok még azért sakkozni ( most köszönetet mondok az Embernek, hogy a mesterem volt ). Matekból írtam egy cetlit, és még az is jó lesz. Tudok még fogalmazni, bár csak 2 zsepit szavaztak nekem (én azért adnék egy bónuszt is ).

Alig várom, hogy már vége legyen a hónapnak ! <3

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr252270017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása