Dzsekó is megmondta

 2010.08.28. 09:39

Elmúlt az utolsó munkanapom is... Felejthetetlen élményt nyújtott számomra ez a két hónap meló... 

A kis cigány útravalónak azért adott egy kis jó tanácsot (amit már sokan, de nem fogadtam meg :( )

-Te, hallod ! Ne ilyen mazsolapásztor csajokat szedjé összee !!! Hanem egy jó pinát !! Az kell neked !!!

És én megint hülye voltam... De a sors megint megmutatta: eláztam... aztán sokat bajlódtam a szöveggel, és tádámm kész : Az én hibám :D

És a karaoke verzió itt

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr662253795

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása