Itt a vég

 2010.08.26. 23:16

Már nagyon végére jár a nyár. Érzem, valahogyan lazulnom kéne... De nem tudok... Valaki dobjon fel.... Mindig csak rossz történik... Pld a nagyim rosszul lesz... Vagy, hogy egész végig egy lány után epekedtem, és az épém nem bírta, és felemésztett :( Így utólag, ha lenne rá lehetőség, visszamennék az időben és visszatölteném a játék állását, hátha mégis... De hát nem tudom... De én mindent megtettem... vagyis szerintem korrekt voltam... De kezdődik az év, és nem gondolkodhatok el ilyen dolgokon, amik a végére tönkrezúznak, szétszabdalnak (mint szegény csórikámat a klipben). Most utoljára még egy sóhaj, HAH....... megvolt... Ezek után ha ilyet írok (Maciról), alanyi jogon tessék lelőni !

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr672250868

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása