Jelek

 2010.08.04. 14:17

Vagy mondhatok inkább táblákat is. Az életben nem csak a KRESZ-ben használjuk őket, hanem jóformán mindenhol. Pld a mobilunk telefonkönyve is hasonló jelző céllal van kitalálva. Hogy miért is ? Egyszerű, hogy ne hívjunk feleslegesen embereket fel, hogy siessenek.

Velem ez történt. Tegnap egy lánytól (akit nagyon nem csípek mint embert) kaptam egy hívást. Enyhén nagyon hadart, de annyit megértettem hogy : mozi, megvan, jegy, siess! Na igen, ekkor fordult meg a fejemben, hogy előző nap vagy nagyon részeg voltam (nem valószínű), vagy a másik fél volt az (inkább elképzelhető) vagy félrenyomott. Mikor megkérdeztem, hogy tudja-e kit hívott mondta hogy igen, és a keresztnevemet. Akkor mondom, nem értem, és megkértem, hogy lassabban mondja el megint mit akar! Erre ő meg mondta, hogy adjam MAGAMAT! Na itt már tuti volt a bibi. És mikor neki is leesett, akkorát visított, hogy nekem is fájt ! CSAJOK PLS TARTSÁTOK TÁVOL A TELEFONT HA SIKÍTOTOK ! Senki nem értékeli pozitívan.

Tegnap, hogy unalmamat elüssem, megnéztem egy-két rövidfilmet. Ime hát az egyik, szerintem a legaranyosabb 2009-es film :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr42198341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása