Mostanra tudtam volna hozni a száz tetszést. De nagyon elfajult a dolog. Teljesen elfelejtettem az eredeti célt, hogy miért is megy az egész. És bezony sokkal többet ártottam mint használtam. Vagyis magamnak biztos. Szóval nem érzem jól magam... El is mentem futni, hogy kiverjem a fejemből az egészet. Ameddig futottam nem is volt baj. Mire hazaértem megint. És éhes is lettem. Anyu is kiosztott. Úgy látszik én halmozom a dolgokat. Holnap nagyizok, ami nagyon jó. Mivel hűvös idő lesz kimozdulhat, és kimegyünk a temetőbe. Egyúttal lesz lehetőségem lemérni a meglepetés padnak a méreteit is :D

Na speckó most jól esne egy sör és egy barát... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr722173556

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása