"Nem vagyok elégedett"

 2010.07.23. 10:43

Ahogy a legnagyobb fehér nigger is mondja. Nagyon a fejembe szállt ez a dallam :D Tegnap határozottan szép napom volt, azt leszámítva, hogy megint elkapott a zuhé, ja meg a sok Brendonos raklapot :P Szerintem egyre jobb a hangulat a munkahelyemen is. Vagyis tegnap, mikor egy matrac jött a futószalagon, a kb. 55 éves Laci bá beszól : Basznál rajta mi ?

No komment, picit primitív, de mindenki. Tegnap meg amikor lekezeltem mindenkit, az egyik öreg beszól olyan suttyó hangon:

-Holnap jössz ! 

-Igen!

-Alap Királyság ! 

Szóval bírom őket. Viszont tegnap volt időm előtte beugrani egy pékségbe és vettem egy sós perecet :D Nyami, és ebben az a legjobb, hogy eszembe juttatja a gyerekkoromat :D Ezt leszámítva nagyoon sokat járt a fejem az elérhetetlen lányon... és azon, hogy hogyan lehetne elérhetővé tenni...

Jah és a lájkok. Örömmel kijelentem, hogy immár lehet megosztani a blogom facebookon, lehet likolni, illetve mükszik az iwiw megosztás is :D


 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr902170544

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása