Ébren álmodok

 2010.07.09. 09:35

 Tegnap szörnyűség volt ! Higénia a köbön :P Kiosztottak rendesen, de olyan primitíven és semmi alapon, sehogyan, hogy már majdnem elsírtam magam a röhögéstől :D Majd egy zöldséges ebéd... Mosolyszünettel... Röplabda a Balcsiban... De előtte bejártam az Ezüstpartot. Előjöttek a régi szép emlékek, habparty, strand és a pici Zsolti :D Majd egy 5-6 méter magas lépcsőn le DH-ztam 2x :P Majd este ismét fasírt, vagyis nem az volt a vacsi, de mégis. Séta, és utána az Ember bealudt a rádióra a nappaliba. No comment... Viszont beszéltem Macival is (ha tudná, hogy így hívom tuti kicsinálna), majd megnéztem Atomot, aki éleget még... Szegény sok fesztiválra kell mennie .... És nála találtam egy régi kedvenc vidit, vagyis nem az offical, de szerintem jobb.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr152140259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása