Italy II

 2010.07.01. 21:22

2010.06.28.
Sportosság

Igen, megcsináltam. Reggel futottam, és a nap folyamán úsztam és eveztem is. Egyre kevésbé bírom az Ember agymenését. Tegnap találtam bokorírtás közben egy madárfészket négy picurka fiókával (nagyon cukik voltak). Na a balfékje, melyik bokornak támasztja a csákányt ? Igen közvetlen a fészekhez. Ez már sok volt nekem is. Viszont hihetetlen jó érzés egy tó közepén ringatózni, mindentől távol. Csináltam még pár fotót, mivel délelőtt nagy része azzal ment el, hogy kerengtünk össze-vissza a tó körül... Szóval már majdnem mindennel készen vagyunk, csak pici füvet kell összeszedni és egy utat felszedni és újbolszintezni. De ma az Ember kedvébe kell járni ( mivel nem tud úszni), ezért holnap elvileg a Wellness-t fogjuk élvezni, bár amilyen megszállott, kinézem, hogy csak egy gödröt fugunk ásni (amit már elkezdett a lehető legkövesebb területen... Tudtam MSN-ezni. Megtudtam pár infót a világból, meg, hogy taplók a pesti (deszkás) srácok. Viszont nagyoon jó képeket tud készíteni, bár akármit csinál az jó (csak 1 dologról nem tudok nyilatkozni). És még szülinapot is köszöntöttem :D

2010.06.29.
Rabszolga

A napom extra nagy evezéssel indul, átmentem a túlpartra, majd körbe vissza. Aztán az Ember meg bosszankodott, mert ő erre nem képes. És kiadta a veremásást (mivel már miden készen volt, kivéve az útépítés, ami 7db kő leszintezését jelentette). Én meg ott a tűző napon ástam és ástam és ástam (a lehető legkövesebb részen). Majd ebéd után gyorsan összedobtam a szörföt és kihajóztam... Ki még okés, de elfogyott a szél, én meg ottmaradtam bent... Végülis kiúsztattam magam, és megint a dünnyögés, hogy miért nem dolgozok (mert semmi értelme nincs egy gödröt ásni ?!?). Estére már nagyon húzódott a bal vádlim, mert sikeresen bevertem a "Schwert"-be amikor úsztam ki. Este a vacsinál ki akartam magam vonni a prédikációból, és megfigyeltem ,hogy a pincérlány (még diák) körülöttem serte-perkél végig...Molto bella

2010.06.30
No lavoro

Ma nem dolgoztunk, de cserébe 4x annyi szekálást és agybajt kaptam :P A reggelitől kezdve végig. Pedig reggel futottam 8km-t. És még lefáradva is kiakasztott... Miért kell mindig oktatni ( pláne, hogy a nagy etikus, bio-ekologista természetvédő az erdőbe szemetel !!!! És még ezt is másra kenné ! :( ) Már nagyoon várom a végét. Összegezve, ma adót intéztünk, és nagyon sokat parkoltunk ( csak hogy minek ?!?! ) Majd délután jött egy kis úszás, wellness, pezsgőfürdő, stb... Most meg lelkiekben készülök a vacsoránál kirobbanó gügyeségekre.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr212124033

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása