Nagyonkígyó munka

 2010.06.21. 23:14

Reggel későn keltem végre, és őszintén mondom élvezem, és remélem kiélvezem :D Majd anyu kiosztott, hogy még mindig nem csináltam semmit a cuccaim kidobozolása ügyében. Jelentem készen vagyok vele ! Majd elmentünk ebédelni, persze, hogy esett az eső, és segítettem bevásárolni. És anyu túlbuzgóságát méltatja, hogy ma MÁR el is tudtunk nézni egy diák szövetkezetbe munka ügyben. Tesco vagy nemzetközi telefonos munka van nekem. Egyszerűen túlképzett vagyok, nyelvvizsga, érettségi és semmi meló.....

Majd kaptam egy karkötőt (végre !!!) Annyira örülök neki... és nagyoon tetszik !! Majd átmentünk az U26-ba, ahol először voltam, de nagyon bejött, mert nyugodt és korrektek az árak is... És elszállt az idő. Majd sétáltunk egy picit. Ha egy lánnyal sétálok, igyekszem valami jó környéket választani (mert ugye mindent megtervezek , hihetetlen vagyok, de a hely megőrzi az emlékeket, ha jók, ha rosszak), de most ő vezetett...  New Lipot City, a lakóhelyem. Egyből meg is mutatkozott, mivel hoztam a formám. Épp egy CD bolt előtt mentünk el, mikor megjegyeztem, hogy; "Ugyan ma már ki vesz CD-t ?". Erre a kőszívű gazfickó; " Igen mert az ilyen sz#r alakok k#csög módon csak letöltenek......." Igazság szerint eggyel több okot adott ezzel, hogy ne vásároljak ilyen vásárlóbarát helyeken. Majd jött egy kis nosztalgia. 

Viszont vettünk elemet, a végére már akku lett belőle... De ott mintha megmozdult volna bennem valami. Lehet, hogy azért mert aranyos öreg néniknek tudtam segíteni a tudásommal....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr132099702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása