Legyen a szín fekete

 2010.04.19. 22:16

Rájöttem, hogy nem szeretem az áprilist... Lehetne szép és jó és zöld és boldog hónap... De tessék... Nagypapám pont a mai napon halt meg 5 éve, de az elmúlt pár héten legalább 5 ember nyerte el az örök nyugalmat odafönt a Főnöknél (csak legyen nekem is helyem), de ezek mellett ilyenkor van a névnapom, amikor általában senki sem köszönt fől (már megszoktam, úgy mint minden másoknál lévő boldog és jó dolog hiányát), bár annyit meg kell említenem, hogy azért volt aki felköszöntött, csak éppen nem Magyarországon vagy -ról, szóval érted, hogy értem... Aztán ma volt az angol osztályzóvizsgám... Félek pedig már vége van... Most kezdtem el böjtölni és imádkozni, hogy 5ös legyen, mert ha nem bele sem merek gondolni, hogy mit kapok....

Aztán, hogy teljes legyen a sötét lista kikaptunk fociban, egy félidő alatt kaptuk az összes gólt, bár volt kiállítás és sérülés is a csapatban, de a második félidőt nyertük 2-0ra. 

Jah és manageri karrierem is kezd megfenekleni, nemcsak a színdarabbeli tengésem aggaszt, hanem, hogy Erik-nek talált színész lányom felmondott, és kell szereznem sürgősen egy bombanőt... Lehetetlenség...

Visszatértem atomhoz, és ezt találtam a blogján:


A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr201935811

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása