Újra

 2010.03.21. 22:24
  • itt a tavasz (tudom lejárt lemez, de gondoltam nyomatékosítom) 
  • kezdek kondiba jönni (ma már futottam is)
  • jó és szép idő volt
  • nem csináltam semmi extrát ma
  • megnéztem a Grafield-t ( de most a 2-t)
  • Robikával filmeztünk
  • Robika meccsen volt
  • fociztam (idén először füvön)
  • fejelhettem volna gólt 2x is( ez a specialitásom, ha kint játszom)
  • meglephettem a kisangyalkámat aki nagyon szeretek
  • este van
  • blogot írok
  • holnap biosz tz
  • SZERETLEK !!!!!!!
  • Ámen

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr191857944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása