Más idők járnak

 2010.03.19. 13:01

 Asszem lemaradtam egy picit... Szóval a suliból erősen repülnek az emberek, hisz tavasz van, és zöld a fű a sok birka meg legel, még este is. A suli megy, mindenből pótoltam már mindent, kivéve matekból (de nagyoon utálom..), de abból is muszáj lesz... Balhékból nincs hiány, de végre én is a jó oldalon állok, és a vicc, hogy még jól is járok belőlük...

Apropó tavasz... Már hallok madarakat is csicseregni. És nagyon durva, de a legreménytelenebb barátaim (bocsi a megfogalmazásért) is bontogatják a szárnyukat a lányok felé, ki előrébb tart, ki hátrébb... De valaki még mindig a tortánál van elakadva és jön a hülye viccekkel :P (de olyan pancser, hogy az mán jó).

Végre van egy jó BL párosítás és úgy döntöttem, hogy megtippelem a nyerteseket:

1. Lyon-Bordeaux

2. Bayern-Manchester United 

3. Arsenal-Barcelona

4. Inter-CSZKA
 

Mit mondhatok még ?? ja igen, sok versemet nem publikáltam, így azok majd maguktól megjelennek... Szeretlek <3 Hiányzol...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr171852137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása