egy címet megér, de ha ezt tudtam volna, akkor lehet, hogy nem mentem volna színházba. Akkor meg nem jöttem volna Pestre, nem tudtam volna ajándékot venni a törököknek... /rövid flashback/ 

Reggel iszonyúan keltem, mikor megírtam a reggeli posztot, még nem fogtam fel, hogy kedves kolesztársaim, milyen állapotban miket csináltak... Esküszöm beszerzek egy kis baltát. Majd biosz, fizika, duplatesi.. Már vártam a végét, de előtte szertorna helyett talajtorna, amiből mindent elsőre meg tudtam csinálni... Nem tudom, szerintem én néztem a legnagyobat az egészen... Természetesen a gyűrű és a korlát elől már menekültem :D

Majd gyorsan összedobni a cuccokat, és irány BP city :P Buszon feleszméltem, hogy hű bazz, ott hagytam jó sok dolgot... De már késő... Haza, de anyu mivel nem volt közelben, a keresztmamival kínaiban ebédeltem... Majd egy tized másodpercig otthon... És rohantam, hogy találkozzak az angyalkámmal... Rohanás egy könyves boltba, ahol valami eytra tapló eladót fogtam ki... Majd Westend ... Nem vagyok kocka, inkább informatikus, de nem csípem az autós játékokat :P De a verseny az verseny :D Majd egy kis séta palinta ... Közben mintha milliónyi akadályt kellett volna legyőzni, de sikerült ღღღღ

De, picit ki vagyok.. Hogy lehet valaki ekkora tapló, mint STB ??? Undorító, gondolom kb nem percenként azt csekkolta le, hogy nem katapultált e a másik oldalamon lévő ülés... Bár egy guppitól nem várok el sokat...

Annyira jó, hogy vagy ღ !

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr221815117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása