Szó ami...

 2010.01.22. 17:35

Penge is tud lenni, mely képes mély sebeket is vágni... De ezek mellett sok jóra is használható... Elkezdtem vitaminosan táplálkozni, hála mami C-vitamin csomagjának, és vettem 2 doboz multivitaminos gyümölcslevet... Tegnap megint romba dőlt minden, mert a díszlettervezőnk elment a suliból és most az is nyakamra szakad, meg aztán aki csak tudott, az hátráltatta a nyugalmam, hol gépet kellett telepítgetnem, hol pedig repültek a Ming dinasztiabeli vázák a virtuális térben... Majd egy váratlan pillanatban egy meghívást is kaptam... Kegyetlen egy pár pillanat volt... Tudjátok mikor érzed hogy megnyerted a lottó fődíját, aztán mikor végre kezedbe adják a csekket akkor az áll rajta : "Adóval együtt még Ön tartozik 242 Ft-vel" Szóval félig a mennyben félig egy vulkán mélyén voltam... De ez a jó dolgoknál mindig így van... És rájöttem, hogy nagyon durva hogy január van, és már szinte nincs szabad hely a naptáramban nyárra...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr481693231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása