Figyelj és tanulj !

 2010.01.17. 12:00

Valahogy mikor moziba megyek tuti van valami galiba :) Legutóbb mikor mentünk akkor hányingerrel társult fejfájással jöttem ki a mozgófilmszínházból... Most az alapszitu az hasonló volt, de Robika visszamondta, és én dobtam egy magánakciót, és elhívtam valakit, jó messziről...

Itt kezdődtek a problémák, mivel nem mondtam meg pontosan, hogy hol találkozzunk ( Nyugati bejáratnál  ), na igen abból is van vagy három, és a legdurvább, hogy még telefonszámot sem kértem :P (minek is az :D ) Inkább vártam plusz egy órát, megadtam a szekusnak a számom, illetve nyomozó irodát nyitottam... Majd lelkifurkával beültem a moziba... Szerencsére a film végére megtaláltuk az elveszített illetőt :D ( öööö.... pontosabban meg nem talált, de ezt inkább nem ecsetelném tovább ). Összegezve, nagy élmény volt, de tudjátok olyan, amit csak egyszer lehet eljátszani...

Ja és a nap csúcspontja az volt, hogy este eljussak a Déliből a nagyihoz, 3,17 km, teljes menetfelszerelésben 19 perc...

Hát ja... Valaki akar még moziba jönni ???  

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr561678893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása