Karácsony part 1.

 2009.12.22. 13:34

Mivel a nagyon okos Állam Bácsi kitalálta, hogy hétfőn és kedden is legyen suli, ezért egom city vezetői kitalálták a legsportosabb iskola versenyt. Ami pont egy napot vett igénybe. Volt minden : foci, ping-pong, úszás, csúzdda, stb..

Szóval mentem focira, ami megint égés volt. Csoport 3. lettünk, és a másik csoport 3. helyezettével büntető párbaj keretében osztoztunk az 5.-6. helyen. Minden lövésen ott voltam, és így bevédtem a csapatot az 5. helyre. (ami szinte már nekünk van fenntartva).

Majd karácsonyi előkészületek... Ezeket nem részletezném, mert tuti hogy nem érnék a végére. Este meghitt (és kifagyott ) karácsonyváráson vettünk részt. Majd az ünnepi vacsi (a kemény pudinggal). Mindezek után eljött az ajándékozás ideje. Az ajándékomat már tudjátok, és hihetetlen nagy hatást ért el. Én viszont kaptam egy könyvet a kedvenc focicsapatomról (hát persze hogy a Fradika)és sok édességet... Majd esti partyzás (már amit meg lehetett engedni itt). De azért a vörös csillagos party h. előkerült... Majd rendrakás....

folyt.köv. 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr421615747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása