Lazulás...

 2009.12.21. 12:14

 Tök jó vasárnap volt tegnap... Sokat lazultam... Ajándékot csomagoltam... Nehéz volt, mert nem az én műfajom, de remélem nagyon jó lesz majd :D

Majd délután beszélgettem, meséltem... És a kicsik meghívtak egy adventi gyertyagyújtásra, és megköszönték a munkánkat... Nagyon megható volt... Majd beszélgettem pár sráccal... És folytattam a sztorizást este is :D

A mai személyem Giu (most ennek nevezem el), szintén lány, ügyes okos... Tök aranyos, és aranyból van a szíve, csak van mikor szerencsétlen, és rohadt könnyű megsérteni. Kb eddig tök olyan mintha egy átlagos lány lenne, de többen is mint anyura tekintünk fel :P (bocsi ha olvasod e sorokat). Mit is tudok még Giuról ?? paasz...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr981612879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása