Ez kb összegzi eddigi teljesítményem értelmét, vagy nem  na mindegy. Tegnap nem tudtam posztolni, mert mentőöveket dobáltam haverom tengerére, és megpróbáltam segíteni aban ami nekem sem megy... De ilyen az én formám, mindig akinek segítek jobban fog menni. Matekdogát is megírtam másnak 5-re.

Edzésen nem volt Fonesz, így picit baromkodtunk, és picit felhúzták az agyam... Ja meg jött egy új srác. A buszt lekéstük... és ennyi.. nem sok... majd ma....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr681571578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása