Most akkor mi is van ??

 2009.11.19. 16:16

 Napom Jelenetekben

Csapó 1.

Akció: Reggel 9 óra körül sms:

"... szerintem hagyjuk az egészet..."

Reakció: Mobilom a levegőben pörgőmozgást végzet, és gyorsulását vertikálisan a fal, horizontálisan a padló fékezte meg.

Csapó 2.

Akció:Legjobb haverom mondá:

"... Én megmondtam.... Elpuhultál, kijöttél a gyakorlatból, bezzeg azok a szép idők, mikor ....."

Reakció: Ki voltam akadva, és máshogy próbáltam megoldani a dolgot, mert nekem is baromira fájt.

Csapó 3.

Akció:levél az egyik közösségi oldalon :

Kedves xxxxxxm!
Nagyon szomorú lettem üzeneted után. Nem tudom mi késztetett erre, de szívből remélem hogy nem bánod majd meg a döntésed. Igazán szerettelek volna megismerni, nem számított volna az idő, se semmi más, mert sokra tartottalak. Remélem te legalább mostanában boldogabb vagy mint én, sajnos felettem csak a hullámok szoktak összecsapni mostanában. Ha bármi problémád lenne, tudd rám bármikor számíthatsz.
Puszi

 

Reakció: válasz MSN-en:

szia :) nem teljesen úgy értettem ahogy írtam :(

Csapó 4.

Akció:Elmentem edzésre...

Reakció: Centerként edzettem, aminek nagyon örülök, és Plo nem hozott gatyát :D

Csapó 5.

Akció:Visszaértem, és felmentem MSN-re

Reakció: Beszéd xvel:

Legyünk először barátok ( mert most mik vagyunk ??? ), utána majd elvállik ...( mi ? hogy csak barátok leszünk vagy level uppolonk ??)

Csapó 6.

Akció:Haverom is elsírja magát, hogy mekkora egy béna vagyok....

Reakció: Teszteltük az új PES-t

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr761537131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása