Ferences 800

 2009.10.10. 13:24

Tegnap atlétikára mentünk suli után. Sajna a matek dogámat beszedték előbb, mert Syd kérdezett valamit, és én NEMet mondtam... Meglehet, hogy olaszból meglesz az első 5-ösöm :D

Szóval Dumbi vitt Szentendrére, ahol a 100m-t és a 4x 100-as váltót megnyertük. A 100 a távom, és 2 embert hoztam fel váltáson :D Súlylökésben 2. lettem 6kg-val 11,7-et dobtam :D Viszont a távolugrásom eléggé gáz volt, és az is csoda, hogy 4. lettem 5,14 el :D

Összesítésben 2 arany, 1 ezüst, 1 negyedik, és kislabdában kb 5-6.

Utána Dumci elvitt minket kajálni Visegrádra,  majd focit néztünk, ahol a magyarok továbbjutottak a VB elődöntőjébe :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr101440362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása