Belülről Kizárva

 2009.10.08. 13:54

Mi is volt tegnap ??? Egy átlagos sulinap, mikor az első angol felelésemből egy 5ös született, meg tesin gyakoroltam a holnapi 100ra. Meg este edzésen voltam, és hullaként jöttem vissza. Valamint beszélgettem ferences lányokkal is az élet nagy problémáiról, és este még honlapot is csinálgattam. Csak mire megnyitottam a blogot, már beragadt a szemem :D

Van ez így, éppen most rebootol az agyam, szóval lehet szurkolni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr681436462

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása