Egyszínű nap

 2009.09.25. 06:52

 Tripla magyar, dupla angol, olasz.... Totál szívás :) Majd magyar fakt, amire már tökre bealudtam, és kellett egy kávé. Majd tali Anitával, lemenetünk a Duna partra. Annyira fel tudja dobni a hangulatomat, de megint kevés voltam, hogy elmondjam. Á, ez már tök gáz... Mikor visszaértem, akkor be tudtam fejezni a Bioetika bemutatómat. Majd jöttek a németek... Egyre jobb lesz a dolog, mert tegnap 3 lány kivételével az egész társaság velem volt. Elmentünk vacsizni a Rizzoba, és találkoztam az Ember Pistával :D Ja...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr631405593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása