Egyedül...

 2009.09.19. 22:09

Robika tegnap már nem garázdálkodott egomban, hanem otthon csajozott. Ma reggel nagyon nagy kísértés volt, hogy ne menjek le misére, és még ráadásul Dumci nem is ébresztett, és még a saját miséjét is átaludta. Az osztályból 12-en voltunk lent, ami eléggé gáz. Majd szívtunk a reggelivel, amit csak 20 perccel később kezdhettünk meg. A fizika élményteli volt, mert végre egyszer működött a kísérlet, bioszon pedig hétfőn írunk TZ-t :) Lesz majd mit tanulni holnap :D 

Megvan a városi teremlabdarúgó bajnokság beosztása, az első meccsem hétfőn 18:00-tól lesz, valamelyik szakközép ellen. Érdekesen várom az eseményt, mert régen védtem, és bele kéne jönnöm...

Délután azt terveztem, hogy alszok majd, de nem mert úgy volt, hogy Lanozunk BF2-ben, de nem jött össze, így a kimenőt végig kockultam. Majd este nekikezdtem egy filmet megnézni, csak nem tudtam befejezni, mert megjött D. :(

Egyszerűen nem bírok magammal, és folyton csak 1 dolgon jár az eszem. Szeretném végre elmondani, hogy mennyire szeretem, csak részben más a találkozásunk hangulata, részben meg sem bírok nyekkenni :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr241393548

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása