Kiabálnék hallja meg a Világ !

 2009.09.18. 22:21

 Ma Anitám ébresztett, majd egy izgalmas Memoriter Fesztivál keretein belül kihúztam Petőfi Nemzeti Dalát. Ennek köszönhetően megvan az év első 5-se :D Majd egy jó angolból... És leadtam a jelentkezést Infó és Irodalom OKTV-ből :D Remélem jó lesz. Megírtam annyi cikket amennyit lehetett... Elkezdtem a Bioetika dogámat. Lazítottam, valamint elmentem edzésre, mai nagyon jól esett... Majd a hideg zuhany :D Nyami, csak nincs kaja... Csak leves meg mogyoró...

Most meg Robikával MSNezek, kibeszéljük a német csajszikáját, akit kapott :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr711391716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása