Góóóóóóóóóóól

 2009.09.06. 21:57

Tegnap este a nemzeti csapatunk, az utolsó másodpercben kapott ki a svédektől...Én viszont ma este meglőttem a szezon első gólját. Igaz nem egy bomba találat volt, és sok lehetőségemet fogta már a kapus elötte, és utána is, de nekem tetszett...

Reggel nagyon gáz volt azzal a tudattal kelni, hogy még mindig megvan árpa tesó, de elhatároztam, hogy elmegyek gyógyszerért. A korház zárva, a legközelebbi patika kb 3km-re a Tecsóban van, és ügyelet is csak este 7től lesz. Én meg inkább elmentem focizni, és remélem, hogy holnapra majd visszahúzódik.

Ma a mazsikkal is csak a baj volt, kezdik bontogatni a szárnyukat, és már egyre jobban visszaszólnak. Ma amikor éppen nem valami bajt oldottam meg, akkor Robikával együtt PESeztünk. Jó bénák vagyunk együtt. de élőben nagyoon aktív volt a srác :)

Elindult valami vírus a suliban, és lehet, hogy Robika és én is elkaptuk...

De ez még mindig jobb mint szegény Anitám, aki közben összeszedett egy kis mandulagyulladást. És folyamatosan szomorú, és lövésem sincs hogyan tehetném boldogabbá... Ha gondolati úton működne...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr671364700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása