Ma a mazsi ébresztés után teljesítettem jó mazsipásztori kötelességeimet... Lebuszoztunk Pestre, ahol Kleofás testvér örökfogadalmat tett... Én meg persze megkaptam a hiányzó cuccaimat... De az egész rendezvény alatt a szülők hada támadot le a tök értelmetlen kérdéseikkel, hogy mit, hogyan , stb... kell csinálni, de igazából nekem sem volt semmi fogalmam az egészről... Viszont agapé elött sikerült a kettes oszlop helyett útblokádot csinálnunk... Majd indultunk kajálni... A szitu nem volt semmi mikor beszabadult 2 osztálynyi gyerek egy kis szendvicses állófogadásra... Fery nagy bánatára nem kaphattunk bort. A rendezvény legkeményebbjei a nagymamák voltaka, akik fennhangon társalogva dicsekedtek, hogy kb mind a 30 féle kaját végigkostólták... Na de hogyan is ?? Mindenkit fellökve mentek, mint a buldózer, és mindent befaltak, ami az útjukba került... Aztán a szülőkön kívül, az egyik srác nővére,  már talált rólam képeket !!!!, egy közös ismerősön keresztül... na most kezdetem el félni, hogy sok ismerősöm van :D

Majd mikor visszajöttünk, akkor egy szűkebb haveri bandával elmentünk az Aksiba, és megvitattuk a nagy gondjainkat... Visszajöttünk, majd kaja után gyónási alkalom, és most mindenki a magyar meccsre hangol... Ha kétszer nyerünk akkor biztos a pótselejtező...

Annyira örülök, ma bekaptam a szembajomat, és tökre be van dagadva... El kéne mennem az orvoshoz, meg rendbe kéne szednem magamat kívülről, mert eléggé durván nézek ki... De a másik oldalon viszont eljött az idő, és már nincs veszteni valóm... Tök béna vagyok mi ?? :D Szóval, talizni szeretnék.... De ilyen külsővel...ááá... Najó remélem sokat tud változni a szervezetem 24 óra alatt :A

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr41362476

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása