Nagy felháborodásomra negatívan változik a világ...Sajnos a bkv árak felfelé mennek, a mindenki foglalkozik mindennel, így a verseny nem lefelé irányul, ahogy az normális lenne, hanem felfelé, idén az egyetlen hely ahol pesten dinnyét "kedvezményes áron" találtam, az a Match, de ott is 59 Ft, ez vagy azért van mert félnek az óriások takarítani a dinnyét a parkolóból, vagy már senki nem vesz külföldit :)

Najó vissza a napomhoz, kénytelen voltam elmenni a nyugatinál, ahol látom, hogy a sziget még mindig menő (ehhez van egy király videó, feltétlen nézd végig, én majdnem meghaltam a röhögésben), útbaigazítottam egy mexikóit, illetve le akartam magam hűteni egy McDonalds fagyival, tudjátok a tölcséressel ami 100-asba kerül...Döbbenten vettem észre, hogy a tölcsér mérete és átmérője jócskán csökkent...És a minősége is...Ergó sokkal kevesebb fagyi kerül bele...Szemetek, kicsinálták a fagyit !

Idén 110 éves a FRADIKA, és ma beszereztem egy " A FRADI ÉN VAGYOK " polót...Nagyon csicsa, és csak 1 lepedőbe kerül (asszem az ezres a lepedő, nem?? )

Valamint elhatároztam, hogy 2hónap után hajat vágatok, és 3 hét után megválok a szakálamtól...Nagyon megkönnyebbültem, úgy érzem, mintha semmi nem lenne fent :)

Tegnap nem volt msn-en a bogárkám, de amint utóbb kiderült, Füreden van és röpizik a drága... Kezdem azt érezni, hogy menni fog a dolog... Vagyis szeretném...najó álmodozk...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr11311481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása