Tegnap este miután kifutottam magam, lepihentem, éd felmentem az MSN nevű progira, és eldöntöttem, hogy megmondom bogárkának, hogy akarok vele találkozni, de labda nélkül...És meg szeretném ismerni komolyabban...Viszont mindez még németországi utam elött...Mert akkor még úgy gondoltam, hogy jó lesz...

Mire végre fellépet spontán szívritmuszavar jelentkezett nálam...Majd nehezen kinyögtem, és erre, bár ő ilyen, néha túlságosan is elgondolkozik az elét dolgain, de legalább nem mondott NEM-et, de Igen-t sem...Mit mondott ?? "Mikor jössz vissza ???" erre megmondtam neki, na és mi lett a vége?? "Majd ha visszajöttél, és élek akkor majd megbeszéljük"... 

Hali, kérém szépen valaki gondoljon bele, mi a francot fogok kezdeni az elkövetkező 16 napban nélküle ?? ÁÁÁ függő lettem... Szóval nemtudom...tényleg...de legalább addig tudok gondolkozni a talin...

Ma csak azon vagyok felháborodva, hogy miért nem lehet az UTE meccset, pláne hogy hazai pályán van...Csalódottságomban a Dokikat nézem, és nagyon megfogott a soundtrackja, amit le is tölthetsz (alsó link cím) :

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr441263706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása