Power Nap

 2009.07.19. 19:57

Annyira de annyira de annyira utálom a vihart !!! De mért van ?? Az egy dolog, hogy pesti vagyok , de pesten már semmi sem él, már...A kert és az utca tele volt ággal, levéllel, gazzal, terméssel...Szóval a reggel söpréssel töltöttem...Nagyon pro voltam, mert ugye a gyakorlat :A  Majd egy kis PES-ezés, pihenés, majd a kellemes délutáni futás. Ami egyre jobban aggaszt, hogy 4,7 km-t csak 21:27-el futottam, igaz nem volt normális cipőm, meg normális pályám (mindenki hülyének nézett :) , aki látott ). Ma neveztem a goldenblog versenyre, csak úgy...

Janikát annyira tudom értékelni, pláne a szuper ötleteit, na mindegy, tegnap dölt össze a kártyavár...A nagy Beach Jam-ből, szűk barátikörű összejövetel lesz... Nem akarom ráérőltetni az akaratom másokra, mert én hosszú távra tervezek, és tudom, hogy ebből csak szájhúzás lenne...

Na tessék és megint ott vagyok, hogy a haverokért mi minden baromságot meg nem teszek...Ugye Jimmy??? Igen...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr991255208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása