Speak Out 2009 Keszthely

 2009.07.10. 16:02

Szóval a reggeli nehézségek ellenére lejutottam Keszthelyre. Közben voltak kalandok a vonatons is :A Szóóval mikor megérkeztem, egyből fogadtak amerikaiak, és egy tök szimpi Amcsi, Ying Xiong (eredetileg laoszi) odalépett hozzám, és kezembe nyomott egy papírt, hogy töltsem ki. Minden "rettegésem" megszünt a regisztráció után, kaptam egy tök jófej szobatársat, Rubent, aki tök nagy arc. Közös élmények tömkelege ért minket :A NA szóval ez részben kerezstény tábor is volt, ahol fontosnak számítottak a beszélgetések. Szóval én is sokat tudtam beszélgetni, sőt még BARÁTNŐT is szereztem kb negyedóra erejéig, valahogyan felejthetetlen marad számomra : "Szerinted olyan barátom van, aki elad engem?? " Jah szóval voltak csajok is 80:20-hoz araányban, ami jó mert a 20-ból csak 7 normális fiú volt, szóval valószínű, "bírták a búrám", mert nem voltam paraszt...inkább a kedves aranyos :) Annyi érdes szorit hallottam tőlük, és tökre tudtam örülni, hogy nem csak kuka csajok vannak... Szóval pont olyan volt mint a FRANKA, csak lányokkal a világ minden részélől. De Bp forever !!! Oksa, nem hagyom ki Kalocsát és Tiszaújvárost...

Közben tök jókat nevettem, hülyültem, és élveztem a tábort, az amcsi kcooltúrát :) Olyan jófejek voltak, és Ying lett a tutorom is, aki szintén YMCA tag illetve röpizik :) Adtam neki egy Hungary-s polót és egy kis szótárat, de nagyon cool volt a hét.

És végére: igen, voltak jó csajook, igen bejött nekem pár. Ööööö csak az volt a bajom, hogy szemétségnek tartanám, ha mert megbízott bennem ezzel és máshogyan rendelkeznék, és ráerőltetném magam...MEg nem akarok másoknak rosszat okozni, szegény pasik, komoly a konkurencia, aki viszont úgy érzi, az dobat nekem 1 közös kép copyt :A Megköszönném..

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr961238899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása