Megoldva :)

 2009.07.03. 19:55

Szóóval  tegnap este végre felment Jimmy a netre, és kiéltük egymáson a hülyeségeinket...Asszem, de a másik az , hogy felment egy közös ismerősünk is, megsúgom csaj van a dologban, de Kimmyt kegyetlenül letiltotta, vagy törölte, vagy leírta mint az áfát :) De legalább kaptam a sorstól egy ADU-t, csak az lesz a kérdés, hogy Ász lesz vagy csak Csoki...

Ma nagyoon frankó voltam...Viilanytszereltem :) vagyis csak egy égőt, de tuti kell majd szerelő mert furcsán búg :D De én szóltam a nagyinak, hogy nem volt jó ötlet spéci átalakításokat végezni anno, de hát már nem tudunk mit tenni, max ha felrobban a cucc, akkor berakunk egy newt .

Olyan vicces, mindig amikor buszozok jön Pestre, vagy éppen Budára a zuhéé :) Aztán már perfekt ablaktologató vagyok :)

Anyu belerángatott egy gagyi táborba, amihez kb semmi kedvem, pláne, hogy mindent felhasnált ellenem, hogy elmenjek...Szóval holnap megyek Keszthelyre, és egy hetet fogok eltölteni, biztos k. jó lesz, de akkoris más dolgokat akartam intézni...

Telefonjaim működnek, lehet hívni, meg dobálni a spameket, de utána mindenki halott lesz :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr651225131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása