Wééé, na jól megszívtam... Lőttek a hétvégének, meg a hétnek... De azért az OB-n ott leszünk Juszuffal, Hajduszoboszlón, csak nemtudom hogy hogyan... Szóval a Zánkai Lászlót leírtam mint az áfát, reggel 8kor !!!!!!!!!!! (aludtam bazzeg) hívott mobilon, amit lenémítottam, aztán megtalálta a vezetékest, de fogy a franban...azt meg anyám vette fel és jött a balhéééé :) No akkor nincs......

De még voltam olyan kedves és bizniszeltem, és bemutattam egy lakást...rohadt jófej vagyok...

De egy Gyros mindent megold....Javaslom csirkés erős mártással, hagymával !!

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr961218616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása