Helyreállás...

 2009.06.15. 20:32

Reggel arra keltem, hogy a takarító személyzet nekiállt rendet rakni a szinten, persze néztek, mikor megjelentem :) Azt hitték, hogy segíteni jöttem, majd reggeli utánrésztvettem az érettségi megnyitón...Olyan volt mint egy nagy család...Egy ateista angoltanár Tatabányáról az érettségi elnök...holnap kb 17.ként kerülök sorra...Ma kb tanultam, és mindent legalább 1x átnéztem, kivéve azt amit nem _:) Mert nem találtam meg...

Holnap ha vége, majd partyzok :) a strandon...De addig drukkolj :) !Í!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr701187417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása