Legenda vagyok

 2009.06.14. 21:16

 A szitu hasonló a filmhez:

Kighalt a Franka, mint valami atomrobbanás lett volna, egyszerűen félelmetes...Egyedül vagyok a szemétdombon...Megkezdtem a túlélést...Nem hoztam mobiltöltőt, de találtam egy rosszat, amit picit bütyköltem és máris használható...Holnap sokat kell tanulnom !! Mert majd érettségi...wááá most kezdtem el félni....Egyedül vagyok...nincs senki akivel mondjuk sétálnék, vagy beszélnék...jah, már csak ilyen az élet...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr721185042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása