Sokat kaptam ma a fejemre.....

 2009.06.10. 20:33

A lusta napomon a szemétkedést Bánhidy Mester kezdte, de szerintem 5söket megadja....Majd jött az alvás....Az a poén, hogy a gyagya tanárok nem engednek kettővel javítani, így a 2sekkel szívok...pedig olyaaaaaan jóóó voltam...

Délután befejeztem a kiselőadásokat, majd mentem focizni, vagyis védeni az Egom SC ellen... Kaptam egy 7est, de lőttünk kettőt....Összegzés: valaki beleszált a medencémbe, rövidgatyában védtem, és széthorzsóltam a lábam, valamint még egy barom a földön fejbe is rugott...

Azóta kb óránként lefejelek valamit....

Dumci meg elkezdett szivatni, de most csináltam neki 6 kiselőadást, meg reggelre kész lesz a füzetem is.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr951177526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása