A vég elött

 2009.05.24. 20:50

Mikor az elöbbi bejegyzésemet írtam, éppen egy mekeszben kempletem reggel és vártam, hogy végre annyi legyen az idő. Majd oda sétáltam a Villányiba, majd lespanoltam Szakival ( a Piar edzőjével), jegyzőkönyvet vezettem, egy olyan meccsen ahol az 5. kcs-s csapattól kapott ki a 6.kcs-s csapatunk sima 2:0ra !

Majd felnéztem Budaörsre, ahol a Szentendrei Ferences meccsére értem oda, majd pár pillantás K.-ra (persze közben visszakaptam amit a bazi jófej osztályom nyújtott, az 1 vs 100 attak!) majd Schulekkel a csiszteres Boss-szal is lespanoltam, aki visszafuvarozott Pestre. Majd sikerült körbeverés eredményekénta 3. helyet megcélozni, a Bp. WARD és a Bp. PIAR mögött.

Majd visszautazás Egomcitybe, ahol várnak a bajok, nameg a vizsga ! Tartottunk meetinget a Franka partyról !

De most pihentető kúrán vagyok !

Ug.: (utógondolat) Majd kiesett a szemem, mikor a szemét wiw bejelentkezéséhez rongyossá nyomom az F5-t, és mit látok ?????????? Bejelöltek......... :A 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr391141291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása