Juhuu nap :)

 2009.05.03. 20:15

Ma reggel egy szoftos napom volt....Ballagás utána szunya....Majd munka !!! A német projekt  dolgait kellett megszerkezteni, amivel most fogok elszámolni. Egy csomó jó videót találtam...De a legjobb találat a budapesti térfigyelő kamerákat is be tudtam fogni !!!! Hogy hogyan ??? klikk ide  Holnap lesz az utso nap, és irány Erdély !!!

Az a vicc, hogy kb egész nap azon gondolkoztam, hogyan tudathatom álmaim nőjével, hogy szeretem, ha általában nem nagyon tudok vele beszélni, mert elfoglalt, és spontán 60km-re van Egomtól...A másik amitől félek, az az hogy még fiatal (de hülye vagyok, öcsém....) és nem akar belemenni ilyen kapcsolatba...Jaj, ma van anyáknapja..Küldtem anyunak egy e-képeslapot, de asszem este még beüzemelem a telefont is :D

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr951100927

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása