A képet a Képfeltöltés.hu tárolja.

1.) Mert minden PIROS (fújjjj) A képen egy öregcsávó látható, aki "emlékezz rám !"  feliratot viseli a Kádár kép alatt ! Csak tudnám, hogy a pokolból miért akarja, hogy vissza emlékezzen :D

2.)Mert felvonulásra kellett mennem Dorogra, ahol tele volt munkáspártiakkal....

3.)Mert a nagyik kishiján kicsinálták egymást 1 pár virsliért !!!

4.)Mert ritkán járnak a buszok!!!!

5.)Mert megnéztem a Pala (tavat és strandot), ami tiszta gáz volt, abban reménykedtem, hogy tudunk oda menni strandolni, meg röpizni. A strandig még mondjuk stimmel is, csak a pálya szar!

6.)Mert túlpihentem magam.....

7.)Mert holnap SULI lesz, szombaton, amikor mindenki szünetben van !!!!

Annyira nyomja a lelkem, hogy tetszik egy lány, meg minden, de az a baj, hogy alig tudunk talizni, és nem akarok nyomulni, de nem néz ki hülyének ha nem személyesen közlöm vele, hogy......... Na mind1, viszont tegnap kaptam egy olyan bókot, hogy lefordultam a szépkről röhögésemben....."Jól áll nekem a szakál"-visííííííííííííííííít :A

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr181097809

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása