Én, az edző !!!!!!!!!!

 2009.04.25. 06:34

 Tegnap mégis elértem, hogy lejöjjek Debrecenbe a röpi ob-ra! Sajnos nem játszhatok, és nincs annál rosszabb, minthogy a pálya szélén végignézni, hogy egy erősebb csapat hogyan szedi ízekre a félig kosaras, amatőr csapatunkat. Csak egy dolog boldogít részben, az hogy én vagyok az edző, mivel Pepe szinte soha nem ér oda a meccsre időben...Én csinálom a stratégiát, és volt olyan meccs ahol mi voltunk a királyok, de a 2. szettben pontot sem ütöttünk...

Este kaptunk egy egyenpolót, majd megnyitó, és szabad császkálás 11ig...Az egomi csajok nagyban tettek a fejünkre, és nem voltak hajlandóak velünk jönni, pedig mi kiordítottuk a lelkünket is !!!( illetve hangunkat)

Remélem, ma eredményesebben fogunk szerepelni, mint tegnap.....

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr661085138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása