Döntő lépések!

 2009.04.22. 19:53

Megszereztem !!!! Megvan !!!! Igen !!!! Osztályzóvizsgáztam reggel negyed 8kor volt, ahol két tételt húztam. Viszont volt egy kis bibi, nem az osztályzóvizsgás tételekből húztam, hanem az érettségi tételekből... De az online adatbázisok használata, és a netes kommunikáció valamint az FTP nem foghat ki rajtam... A vizsgabizottságban benne volt Damján is...Szóval igen : 5-ös !!

A tesóosztálynál keverik a szart, és már kezd az agyamra menni a dolog... Én hülye pedig visszautasítottam a Debrecent...

A Franka Bállal is bibik vannak, de végső döntést a csuhák pénteken hoznak.... 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr581080687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása