programszervezés velem

 2009.03.15. 19:39

 Reggel korán keltem, hogy megírjam a tegnapot, majd tusolás közben szólt az Imi, hogy a tyúkok már fenn vannak és valahogyan kéne reggelit intézni nekik, mert ugyebár kedves csajozós osztálytársaim nem voltak rá képesek.. A főkonyhás szemét volt, és nem volt hajlandó adni valamit, így minden asztalról leszedtünk egy brióst, és a maradékot is összegyűjtöttük, így bőven volt reggeli a csajoknak. Reggeli után közösen felmentünk a Bazilikához, majd dekkoltunk másfél órát a szélben a semmiért. Mindenki jól elvolt, kivéve a normálisabbak tőlünk (ebben benne vagyok én is), és éppen találtam egy magányos lány egyedül egy padon. A vicc az az volt , hogy tegnap szinte végig vele voltam, de azért érdekelt egy picit, hogy mégis milyen ha nincsenek ott a ricsjozó barátnői. A legjobban az az édes tájszólása tetszett, ahogy kimondta azt, hogy "pad"........

A mise legalább olyan rossz volt mint múlthéten, majd fél 1-ig szabadidő, szaladgálás olyan boltba ami még nyitva van vasárnap, és márc 15-én..

Az ebéddel is gáz volt, mert az sem lett volna, ha egyes fiúk nem játsszák a mártirt, és nem mondanak le a kajájukról.Én bezzeg duplaadagot ettem, mielött még a csajok megszántak a részükből.

Egy kis beszélgetés után utnakindultak vissza Debrecenbe...Idáig semmi kedvem nem volt hozzájuk menni, de mikor az egyik lány elkérte a számom, elgondolkoztam azon, hogy mégis lehet hogy van valami lehetőség ott......

Olyan régen beszéltem Annával, nagyon hiányzik, de most éppen beteget jelentett, de valahogyan majd meg kell vele beszélnem a röpit szombaton, ami nem lesz gyerekjáték...

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr921004145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása