Egy a 365 közül.....

 2009.03.06. 13:02

Tegnap megszerváltam, a fifa09 és a pes09-t meg a 03 office-t, de az office nem akar mükszeni... 

Itt a nyakamon a testvérosztályos hülyülés....wáááá Semmi kedvem, de remélem majd buli lesz :D 

Bazi uncsi napon kikaptam egy kémia 5-s dogát (jesszusom beteg vagyok ??, hogy a francba lett 5-s ??? jah, megvan a király puska...), de ma is iratot a szipirtyók, ami már nem lesz annyira fényes....De megpróbáltam..

Bioszon a májról és az alkoholról beszélgettünk. Ha az nem vette el a kedvem az ebédtől, akkor a kivetítet "alkohol szindrómában" született fogyatékos gyerekek képe már tényleg kikészített...

Megyünk Jimmyvelés Robikával vmi töri csapatversenyre, ahol lesz jogi téma is...Az első csapatot a 100.000 Ft mellett felveszik a Szent István Jogtudományi Egyetemre.... Na itt az idő, hogy bizonyítsak anyunak :D Bár úgysem fogja érdekelni..

Az ágyon ülve várok, hogy legyen egy szabad zuhany, és hogy utánna menjünk színházba Pestre....

Mostanság túl sokat gondolkodok mindenen, nem mintha nem tettem volna eddig is, de most észrevettem..Olyan jó volt tegnap.....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr20985205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása