Return to base, chapter II.

 2009.03.05. 18:52

Hát jah... A törit tegnap megúsztuk,  de cserébe Ferike beszakította az ágyam egyik tartógerendáját. Este meg a szokásos POFÁZZUNK együtt ameddig tudunk, csak aludni ne keljen szindróma... 

Mai napom elég álmosan telt el, bár semmire nem emlékszem azon kívül, hogy volt valami uncsi angolunk....és már megint sírt szegény Ciglényi..Ja meg, hogy bejött Boci és közölte, hogy pénteken(jövőhét) megint projektes skypolás lesz....Nagyon cool, legalább megint elmarad a tesi..

A gagyi idő teljesen lehangolt, így igazán csak most fogtam fel, hogy a délutánomat Annával töltöttem, bár elötte kellett egy kávé, hogy ne aludjak el helyben. A vicc csak az hogy akit ismertem a dobóból kb mindenkivel összetalálkoztam...Csak mezeket nem küldtek, és ha igen azt is ellátták az egyedi szívecskés monogrammukkal. Hogy fogom ezt kimagyarázni??

De legalább hosszútávra tervezek a "csapattal", csak még Dumcival kell lebeszélnem a Dünamiszt, lehet hogy picit kicsinál, de mér nemérdekel...

Najó csámcsogok egy picit...Szóval visszatérve Annára..Mit ér az ha előre megtervez az ember valamit ?? Jön az eső, a hely ahova elhurcoltam zárva volt......De nem adtam fel, menjünk cukrászdába......:) Észre sem vettem és elszállt az idő, ilyenkor az illik, hogy az ember elkiséri a megállóba a hölgyet.... (Régi idők tapasztalat : a busz úgysem jön, megázol, és lekésed a stúdiumot) Most viszont nem igazán sikerült... Picit néztem mikor határozottan visszaküldött a suliba...

Stúdiumon gyakorlatilag semmit nem csináltam, azon kívül, hogy agyaltunk Krisszel, hogy hogyan lesz majd a kíséret.......

Most meg leszedtem az Openoffice-t csak azt nem tudom miért....)

Tisztára meg vagyok kavarodva...

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr66983745

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása