Hó....volley...cinqe

 2009.02.16. 18:28

Tegnap nem tudom miért de hiányérzetem volt, igaz jót fociztunk a szecskákkal, 5-0 kikaptak, de akkor is többet voltam a kapubam, ahol majd kifagytam.

Megvan 2009 első olasz 5-e :) Igaz kiselőadásra kaptam, ahol az olasz autógyárakról kellett előadnom, de azért cool volt...

A napom átlagolva is jól sikerült, kivéve a röpiedzést, ahol a kicsik nem nagyon lépnek levelt, és én sem érzem magam formában, mert nem adnak fel nekem.. A lényeg az hogy kicsit berágtam Kriszre.......majd idővel lenyugszom...

Elkezdett megint esni az a dilis hó, komolyan mondom észbóntó ez az idő..

Viszont Andi Porta küldött megint képeket....igazából eddig ő néz ki a legjobban a spanyol csajok közül, de inkább hagyom Iminek, mert jó ezzel szívatni :)

Holnapra megtanultam a Husztot, és már a Hymnusra is emlékszem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr75946983

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása