Turmixx

 2011.02.23. 17:30

Nagyban megy a szerveződés a Dünamiszos csapat összeállítások tekintetében. Olyan jó, hogy van pofakönyv, mert most már én röhögök, hogy milyen idegesítőek azok kör e-amilok, amiket anno én kapogattam. Kupi van a szobámban, olyan Sztálingrád II. :P De én vagyok benne a király :) Matekon robogunk ezerrel, közben mikor lemaradok elcsípek egy-egy intelligens mondatot, hogy ki hogyan csinálja..... Na mit is ? Persze, hogy nem a leckét :D Hiányzik egy ölelés, egy odabújásos menüben. Néha azt érzem, hogy süket füleket találnak meg szavaim. És egy csöppnyi erőm sincs, most arra, hogy futkározzak mások után. Jól érzem magam. Olyan kívülállónak. Na jó, néha le tudja a nyugalmamat rombolni néhány tirpák, de ez már a csomag része lehet. Nem volt utolsó óránk, és Lawrencnek egy kínai jakuza ( ugye érted a poént :P ) tetkót csináltam, közben zenét hallgattunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr412685511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása