Veszélyes

 2011.02.21. 18:32

Ma minden következményekkel jár. Mindig van aki megjárja, és nem mindig a jó nyer. Ez a fő szabály. Ha van valaki aki fölötted áll, az jogának tekinti, hogy beszóljon neked, és neked őt akkor is tisztelned kell. Ezen nem lehet változtatni, és szabályok szerint kell játszani. Mert aki megszegi a szabályokat annak vége. Ja és a szabályokat meg ők alkotják. Ergo a saját fegyverükkel kell mindig visszavágni. A szó mindig is kemény fegyver volt. Aki nem tudott megszólalni, az ütött. Aki ütött az elbukott, mert szabályt szegett. Ennyi. Mindig, mindenhol, bárki, akármikor le le tud nyomozni. És a tudás hatalom ! (erre szoktam mondani, hogy én meg hataloméhes vagyok :D ) Mire is akarok kilyukadni ? Hogy fáradt vagyok XD Meg, hogy dolgozik a hasam a tegnapi (talán sushi miatt ? ). Szóval blogolni veszélyes ! De én is az vagyok :)

P.S.: I love You ! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr142677638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása