Második felvonás

 2011.02.08. 13:55

.... Ahogy Szophoklész is mondta " Bölcs belátás többet ér minden más adománynál". Az utóbbi időkben sokat erősödtem és fejlődtem, azzal, hogy odafigyelek mások mondanivalójának hátterére. ( Az ember ha a szavait tudja koordinálni, de az összes többi köztes tevékenysége árulkodik róla). A másik befolyásoló dolog a barátaink. Ezen is gondolkoztam, hogy milyen sok felé vagyok nyitott, de csak 2-3 közeli barátom van. A barátaink határoznak meg minket, átvesszük a szokásaikat, szókincsüket és természetüket is. Megmutatod három barátodat, én 75%-ban pontosan el tudom mondani, hogy milyen vagy. Ebben az a szép, hogy az ember mindig is akar valahova tartozni, és részben az ő számára elfogadható értékrendűeket keres. A barátságban fontos az egyén, mert nem rángathatod madzagon a barátod, csak mert neked úgy tetszik, másik részről legyél mégis független és ne legyél kiszolgáltatott, mert mindig jöhet egy érdek, és neked befellegzett :) Most olvastam vissza és lehet, hogy picit rémisztő, de a világ sincs kisminkelve :D És én örülök, hogy megtaláltam az egyetlen olyan lányt akinek van reális önértékelése (na jó, néha picit minimalista :P ) és óriási lelkiereje. Szeret és én is szeretem Őt, és mindent megteszek annak érdekében, hogy minden szép és boldog legyen. És már nincs sok, és jön egy fehér, tiszta üres lap az életünkbe, amit telerajzolunk színes élményekkel. Köszönöm !

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr482646760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása