Szerelmeslevél

 2010.12.11. 19:52

Végtelenül kedves M.A. ÚRHÖLGYNEK!

Az idö szelleme hihetetlen sebességgel halad, de bátorságom ezzel fordítottan arányosan igen lassan csöppen ki fejemböl. Be kell vallanom felségednek, hogy régóta csodálom és nagyra becsülöm lelkét és egészét. Mikor elöször megláttam a teret betöltötte ragyogása, és szinte rabja lettem szépségének. Tudnia kell viszont, hogy szándékom találkozásunk elött már mély gyökeret vert szívemben. Mikor csak pár szót váltottunk, és jómagam teljesen a földön voltam, Ön karjaiba vett és segített újra talpra állnom. Nagyon hálás vagyok tehát, mert most már stabil lelki állapotban és biztonságban érzem magamat, és mindezt Önnek köszönhetem. Nincs szó, ami ki tudja fejezni érzéseimet Ön iránt, mert a szeretetnél sokkal többet érzek. Olyan ez az érzés, mintha belül lenne egy mágnes, ami kitépödne és Önhöz vonzana engem és vele egész testem.  Szívét szeretném ezzel a levelemmel megnyerni, cserébe visszakapja mindazt, amit nekem adott, de ezen felül segíteni fogom mindenben, és együtt fogjuk élvezni a jövöt, de ha olyan napok vannak, akkor együtt fogunk elsüllyedni egy óceánjáró fedélzetén, és csontjainknak örök nyugalmat biztosít majd a jeges víz. Várom öszinte válaszát, és tekintek a jövö elé.

Hü szolgája

H Zs

 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr262509614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása