Nyíltnapon....

 2010.12.09. 20:29

Mindig van ok arra hogy jól érezzük magunkat :D Ma hazanéztem Pestre :) Bevásároltam karácsonyra, majdnem mindent. De a legfontosabb dolgot eltoltam :/ Vagyis valahogy sikerült rosszul csinálnom... De újabb tabuk dőltek le ma előttem :P Vettem egy csomag színes hajgumit, huh nehéz volt, mert kellett bele rózsaszín is. A másik pedig egy erotikus tartalmú ismertető könyv volt, amire büszke vagyok, de a méretet ellőttem. Majd moziba mentünk és megnéztük a Narniát :) Jó volt :) De a nap legváratlanabb jelensége, hogy az Árpádhidi buszpályaudvaron fociztunk a mínuszban ! Lükék vagyunk, de nagyon jóók <3

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr992505220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása