Örökké emlékezetes nap

 2010.12.06. 15:11

Mikulás ajándékul vitt engem egy szép lánykának. És egy csodálatos hétvégével ajándékozta meg őt és engem is :) Vannak dolgok amiket sohasem felejt el az ember... Az első videó felvétel, az első mobilja, egy külföldi kaland, stb ... Sok mikulást megéltem már, voltam kisgyerek is, de nem emlékszem egyszer sem hogy ennyi mindent kaptam volna. Lehet, hogy azért tűnik ilyennek, mert nagyon elszoktam már, vagy mert nem számítottam rá. De a legjobb ajándék Szerelmem volt. Kaptam nagyon aranyos bögrét, amin két mackóka  didereg a hidegben, és benne hörpinthettem föl a forró kakaót. Ahogy egykor valaki mondta, " Szeretem, mert van benne törődés ! " Akkor hülyeségnek tartottam, de most már értem. Szerintem az utóbbi egy-két hónapban reálisan átértékeltem az életemet, és átrajzoltam a hatalmi térképet. Szeretek és szeretnek, és ennél nincs jobb dolog a világon ! És nem elég szívvel szeretni, hanem ésszel is kell ! Viszont nem szabad mértéken felüli területet adni a ráció hatalmának, mert az gondolkodáshoz vezet, az meg mint tudjuk, az élet megrontója. 

A bejegyzés trackback címe:

https://6arolo.blog.hu/api/trackback/id/tr962497127

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása